When im gone
Något som kan störa mig i dödagar är när saker får fötter och försvinner. Idag skulle jag ta tag i mina buskar (läs ögonbryn) och pincettjäveln var spårlöst borta. Vi har rotat i alla badrumsskåp, alla hyllor, hela golvet, tvättkorgen och bakom/under tvättmaskinen men den var borta. Detdär har stört och irrirerat mig hela dagen. Så stod jag och borsta tänderna och kom åt badrumsspegeln så den började gunga lite. Varpå ställningen vi har tandborstar i hängde med (sitter med ploppar i spegeln) och jag ser något i ögonvrån som dinglar, pincetten! När jag påpekade detta för sambon fick jag ett "jajust, jag hängde den ju där när jag städade badrummet". Så här får inte saker fötter utan sambon tappar hjärnceller ;) Ja ni ser ju själva. Det är inte bara "jaha men där bakom hänger en pincett" image