Ett sista inlägg för året
Jaha, då går man på övertid då. Det hade jag ju inte riktigt räknat med.. Visst att jag var inställd på två veckor innan och två veckor efter, men man hoppades ju ändå på bf.
  Jag är iofs nöjd, jag ville ju ha ett januari barn, men nu tycker jag hon kan börja visa tecken på att hon vill se utsidan av magen oxå!
Å andra sidan, med tanke på hur min mage spänner och gungar så tror jag nog hon vill ut, hon har bara inte hittat rätt väg än ;)

Lugn dag idag annars. Tar vara på tiden och gör inte så mycket annat än att vila. Planerade en promenad idag, men med isgata ute så tar man sig knappt fram en meter :/ Hoppas dom sandar inatt så man kan ta en sväng imorgon, kryper i benen på både mig och hund!

Nu ska jag kämpa för att hålla mig vaken två timmar till, kan bli spännande det med! Planen för ikväll? Soffmys och kladdigkaka! Har ju inte kunnat gjort några planer och med tanke på mitt skick hade det inte kunnat bli bättre. Vi hörs nästa år!