Underbart
Ja jösses vilken dag, tänkte jag börja med men insåg snabbt att det har väl inte hänt något speciellt idag?
 
Jag njuter för fullt av snön jag, jag bara älskar´t!
Inatt fick jag även sova ordentligt, sträcksov 02-09 då var det verkligen kisspaus. Sen somna jag om och vakna 11:30 :O Men men, det var skönt att vakna utvilad iaf. 
Och vad är väl mysigare än att kliva upp och snön yr utanför fönstret, tända adventsstaken och käka frukost? 
 
Försökte mig på en promenad men kom inte lång. Bebis som låg tokigt och en foglossning som bara blir värre och värre. Men hunden vart trött iaf, det är ju huvudsaken.
 
Påtal om huvudsak så har jag glömt det viktigaste flera ggr när vi handlat.
Jag lider av extrem halsbränna på kvällar och nätter, så illa så jag blir helt illamående och är bombis på att jag måste spy. Har Omeprazol hemma, men det är ju långtidsverkande, när det blir såhär illa så måste jag ha nått som hjälper på studs.. Äckligt är det, men det handlar bara om 30 dagar till sen är förhoppningsvis ungen ute och halsbrännan borta