New in
Nu har jag spenderat presentkortet och har hela 1.50 kvar på kortet. För det kommer jag ju dra nästa gång jag handlar på hm? ;)

Fick ihop 4 tröjor, 3-pack strumpor och en karta örhängen. 




Den sista tröjan orkade jag inte ta av mig och fota ;) men den ser ut som den översta fast svart och trekvarts. Hur nöjd som helst! Tack mamma :)
#1 - Jenny

Schyssta köp efter vad det ser ut. :-) Jag får väl pliktskyldigast åka och kolla efter nåt på måndag när jag är hundfri igen, inte för att jag vet vad det _egentligen_ skulle vara. Kram på er, hoppas att din förkylning är bättre. :)

Svar: Ja alltså, helst beställer jag från nätet men det gick inte med presentkort. Jag hatar verkligen att shoppa, prova kläder och allt det -,- men jag är nöjd, hade nästan ingenting sen jag gick upp så drastiskt under graviditeten, typ två tröjor kunde jag ha :/
Ja jag är frisk nu. Hur mår du? Kram
mamandas.webblogg.se

#2 - Anonym

Hej. Aa jag var i barnaffären (GP's symaskiner och barnartiklar) och kollade och la handpenning :)

#3 - Frida

Jaha, det var som fan! :) aa jag bor i kumla, har bott där hela mitt liv, haha.

#4 - Frida

Nej tyvärr, jag vet inte vem det är. Känner inte igen namnet faktiskt :P